Home > Resimler > Resim – 8, Kongre

Resim – 8, Kongre

Fotoğrafla ilgili bilgileri yorum olarak ekleyebilirsiniz. Hangi senede gerçekleşti, organizasyonun amacı neydi… Bu günü yaşayan bir abimizin yorumlarını görmek isteriz.

Categories: Resimler
  1. Anonymous
    August 27, 2009 at 12:47 pm

    1978 Ankara Arı sineması Milli Kararlılık toplantısı olsa gerek diye düşünüyorum.
    CHP'den Ali Nejat Ölçen vardı.AP'den temsilciler vardı. Daha birçok parti ve topluluktan temsilciler katılmıştı.
    Sitenizde konuşma var zaten.
    Muhteşem ve tarihi bir konuşma olduğuna inanıyorum.
    o TOPLANTIDA BİZZAT BULUNMAYI yÜCE mEVLA BANA NASİP ETTİ. HAMD EDİYORUM.GEREĞİNİ YAPMA AZİM İRADE,KARAR VE GÜCÜNÜ RABBUL ALEMİNİN BANA VE ARKADAŞLARIMA LÜTFETMESİNİ NİYAZ EDİYORUM.
    Mehmet MUTLUOĞLU

  2. Mehmet Cantürk
    August 30, 2009 at 5:25 pm

    aynı şekilde mücadele heyecanıyla dolu gençleri bir arada görebileceğimiz yeni organizasyonlarda görüşmek dileğiyle.

  3. melik
    August 31, 2009 at 6:35 pm

    Bu toplantı Islahatçı Demokrasi Partisi'nin kuruluş toplantısı olsa gerek. Sağ üst köşede parti amblemi var. Zannedersem 1984 yılı. Ankara Arı Sineması. Maalesef videosundan heyecanla seyretmiş, katılamamıştık.

  4. Anonymous
    September 1, 2009 at 6:25 am

    evet IDP kuruluş toplantısı olabilir. Mehmet Abi 1978 olması mümkün değil.

  5. mehmet
    September 1, 2009 at 6:56 am

    bu dinamizmin hala var olduğunu bilmek güzel.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

